無面人騎單車狂追? 唔知好驚定好笑

無面人騎單車狂追? 唔知好驚定好笑

2016-11-04 Off By 金仔

自從早前台灣有小朋友,在萬聖節時扮《千與千尋》的無面人賣萌之後,大家對無面人這個角色都開始留意,而今次到日本有人扮無面人,但日本這位仁兄,好明顯同個萌字完會拉不上任何關係,因為他竟然是以無面人的裝束,駕駛電單車在馬路上行駛,好彩是日間見到,夜晚出現,俾佢嚇死之餘,隨時仲想將佢打死!

%e8%9e%a2%e5%b9%95%e5%bf%ab%e7%85%a7-2016-11-04-%e4%b8%8a%e5%8d%889-52-33

根據日本的 twitter 用家 @lionifuly 分享的相片中,可以看到在駕車時,突然出現一位無面人尾追住自己的汽車,而反應就時「待ってカオナシ迫ってきた しんどい(笑)(笑)」(即係有無面人追我,都幾得人驚,但實在太可笑了!)其實自從台灣的無面人賣萌小妹妹出現,在日本都興起一陣無面人熱潮,唔知香港又會唔會有?

來源:twitter